12 kwietnia 2014

NAKED 2 Urban Decay


Hej! Witam Was bardzo serdecznie! Już od kilku dni jestem posiadaczką kultowej palety cieni marki Urban Decay Naked 2!!! Niżej są zdjęcia :) To nie jest podróba!! :D

Tak wygląda cały "zestaw"

Składa się z:
- opakowania
- próbek 4 baz pod cienie marki UD
- i oczywiście palety cieni

bazy pod cienie


                                              

opakowanie


paleta

                  

cienie



pędzelek




W następnym poście będą swatche cieni bo mi się chwilowo zepsuł program do obróbki zdjęć i wszystko się usunęło :o
Pozdrawiam, 
Karolina




2 komentarze:

  1. jestem bardzo ciekawa co o niej sądzisz, ja mam mieszane uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ta paletka nie jest warta swojej ceny. Paletkę z MUA Undress Me To, która ma takie same kolory cieni, można kupić za około 30 zł, a ma bardzo dobre opinie! Chciałabym ją kiedyś przetestować :)

      Usuń

Jeżeli już jesteś to pozostaw po sobie ślad ;)
Na każdy komentarz odpowiadam, a jeżeli dasz link do bloga to wejdę i skomentuję ;)
Dziękuję ;*