21 marca 2014

Kilka słów o mnie :))

Witam Was kochani! W tym pierwszym poście chciałabym napisać trochę info o sobie :)
Mam na imię Karolina. Mieszkam w Lublinie. Jestem początkującym wizażystą i.... UWAGA... Mam 15 lat. Mój wiek nie jest ważny. Zawsze uważałam, że najważniejsze jest zaangażowanie i robienie czegoś z pasją, więc jeżeli uważacie, że nie mam żadnego doświadczenia to się mylicie :) Nie jestem może jakąś wybitną makijażystką, ale staram się aby dojść do wyznaczonego przeze mnie własnego celu :)) W połowie czerwca chciałabym zacząć malować już bardziej zawodowo (to znaczy zarabiać na tym) 23 marca skończę kurs wizażu 1-ego stopnia. Oczywiście chciałabym się rozwijać dalej i skończyć także 2-ego i 3-ego stopnia. Po takim kursie otrzymuje się certyfikat co nie oznacza, że jesteśmy bardzo dobre w tym (chodź były takie, które były w tym genialne!) to znaczy, że mamy opanowaną podstawę :) Kurs zdawałam w bardzo prestiżowej szkole makijażu w Lublinie, w normalnej grupie dla dorosłych (!) mama mi załatwiła to żebym mogła brać udział w tych zajęciach (co z pewnością nie było łatwe) bo wierzyła w moje umiejętności (za co jestem bardzo wdzięczna)
Póki co tworze swoje portfolio, więc maluję za darmo, aby zdobyć doświadczenie i podszkolić się :)) Obecnie potrafię zrobić takie makijaże jak:
  • makijaż dzienny (łuk bananowy)
  • makijaż biznesowy (na bazie trójkąta)
  • makijaż smoky eye
  • makijaż francuski
  • makijaż fantazyjny ;)
Wiem, że niektórzy nie znają tych nazw. Dla nich makijaż francuski jest to np. czerwone usta i kreska linerem, co nie jest złe :) Komu by się chciało pamiętać te wszystkie nazwy skoro z usług kosmetyczki nie korzystamy na co dzień?? Mi wystarczy, że powiecie np. kolacja biznesowa, dyskoteka w klubie czy delikatny makijaż dzienny, a postaram się zrobić to tak aby się Wam spodobało :))

Na tym blogu głównie chciałabym pisać o makijażowych poradach dla osób początkujących (bo w sumie jakieś 3 miesiące temu sama byłam na etapie "zaczynania" i gdyby nie ten kurs to wciąż bym była ciągle w tym samym miejscu) Wiem, że takich blogów jest baaaaardzo dużo i wiem, że na pewno są o wiele lepsze niż ten, jednak chciałabym spróbować się w roli bloggerki i właśnie teraz mam na to szansę.


W tym pierwszym poście dość dużo się rozpisałam, więc dziękuję serdecznie tym co przeczytali to do końca. Mam nadzieję, że jakoś podołam temu "obowiązkowi", ale i też przyjemności (przynajmniej dla mnie ;))

Dziękuję bardzo, papa :))

2 komentarze:

  1. Witaj Karolinko! Mam wnuczkę w Twoim wieku,gratuluję Ci pasji, życzę wytrwałości,powodzenia:)))Pozdrawiam Maria. Domowe sposoby na...m-lukowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli już jesteś to pozostaw po sobie ślad ;)
Na każdy komentarz odpowiadam, a jeżeli dasz link do bloga to wejdę i skomentuję ;)
Dziękuję ;*