24 marca 2014

Hej, witajcie :)
Wczoraj zdawałam egzamin z wizażu na certyfikat. Muszę się przyznać, że... ZDAŁAM :) Jestem bardzo zadowolona bo miałam wiele obaw, że mi się nie uda i zawalę ;c
Dziś już zaczynam kompletować swój kuferek wizażysty i jak tylko kosmetyki przyjdą (zamawiam na internecie) to zabieram się do pracy :)) zamawiałam z ladymakeup.plekobieca.pl i kosmetykizameryki.pl
Póki co zamówiłam (linki :)) :
  1. L'Oreal Studio Secrets Professional Make-up baza
  2. Podkłady Revlon ColorStay 110, 250, 350
  3. Rimmel pomadka do ust 'show off lipstick'
  4. Rimmel szminka 'moisture renew lipstick'
  5. Maybelline Color Sensational Luscious Błyszczyk Smakowy 150, 410, 760
  6. Lumene Arctic Aqua żel pod oczy głęboko nawilżający
  7. Lumene Arctic Aqua krem do suchej i normalnej cery głęboko nawilżający
  8. tusz do rzęs Lumene Blueberry Volume
  9. paleta cieni z Urban Decay Naked 2
  10. klej DUO do sztucznych rzęs
  11. kępki rzęs Ardell Individual DuraLash MEDIUM
  12. kępki rzęs Ardell Individual DuraLash MINI
  13. puder Anti - Shine Kryolan
  14. 10 pędzli Hakuro + jeden z Maestro:
Trochę tego jest, ale to chyba wszystko :) 
Powyższe kosmetyki są z dość dobrych firm i są dość drogie, ale jeżeli jakość przełoży się na cenę to jest w porządku :)
Szczerze mówiąc, nie warto oszczędzać na jakości, ponieważ jeżeli można kupić paletę np. 100 cieni za 10zł z czego i tak będziemy korzystać z 10 cieni i to słabej jakości (więc trzeba będzie poprawiać je co minutę) to lepiej kupić 10 cieni za 100zł, które będziemy używać i będziemy mega zadowoleni :) Zgadzacie się? :)

Jak tylko dostanę już certyfikat to na pewno zrobię zdjęcie i wstawię :))
To samo zrobię z kosmetykami, które (mam nadzieję) będę miała za tydzień, maks. 2 ;))

A tutaj zdjęcia pędzli tylko z Hakuro bo Maestro jeszcze w drodze :))

Hakuro H55 - do pudru

Hakuro H24 - do różu

Hakuro H13 - do bronzera

Hakuro H50s - do podkładu

Hakuro H79 - do cieni


Hakuro H77 - do cieni

Hakuro H78 - do cieni

Hakuro H85 - do brwi i linera

Hakuro H60 - do korektora

Hakuro H70 - do cieni

Tutaj są wszystkie :))


 Dziękuję :) Papa ;*


29 komentarzy:

  1. super blog!
    Zaobserwujesz mnie? http://gabuublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no to gratki dla cb
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuuuluję :D Wiesz..dopiero zaczynam blogować i nie ma tam tłumów jak zawsze na początku. Dlatego każdy komentarz i obserwacja się dla mnie liczy mam nadzieję że wpadniesz :*

    http://worldbyweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że wpadnę :) Nawet zaobserwuję :)) Dziękuję ;*

      Usuń
  4. Gratulacje ! :) Bardzo fajny post :*

    welcome-to-in-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne pędzle *-* gratuluje zdania



    beutybyania12.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) I życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. no no bardzo fajny blog. FELICITATIONS!!! XD Mam nadzieję, że będę Twoją pierwszą klientką <3<3<3 Twoja Klaudunia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję moja Klauduniu, jeżeli chcesz się umówić na makijaż to zapraszam na priv ;* Jestem otwarta na propozycje :)) Oczywiście dopiero wtedy kiedy mi przyjdą kosmetyki :))

      Usuń
  8. To daj znać jak ci przyjdą:) Tylko najpierw poproszę makijaż francuski<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :)) Jak napisałam - wstawię zdjęcia na bloga kosmetyków ;)

      Usuń
    2. W takim razie czekam:) POZDROWIONKA;*

      Usuń
    3. Tobie też, do zobaczenia :)) (mam nadzieję) :))

      Usuń
  9. gratulacje! :)
    http://casket-fashion-swag.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. super kolekcja :)
    Zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super zakupy..;) Gratulacje..;) A co powiesz na wspólną obserwację? Jak się zgadzasz, daj znać w komentarzu u mnie na blogu, żebym mogła się odwdzięczyć :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne pędzelki,tez używam z tek firmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Są dość dobre, chciałabym mieć też z Maestro ;)

      Usuń

Jeżeli już jesteś to pozostaw po sobie ślad ;)
Na każdy komentarz odpowiadam, a jeżeli dasz link do bloga to wejdę i skomentuję ;)
Dziękuję ;*